قالب های فارسی وردپرس 11

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 11

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

مک بوک ۱۵ تا ۱۷ اینچی نیمه اول ۲۰۲۱ راهی بازار می‌شود

مینگ-چی کو، تحلیلگر باسابقه‌ی محصولات اپل، چند ماه پیش در یادداشتی به بیان انتظاراتش از محصولات این شرکت در سال ۲۰۱۹ پرداخته بود. این تحلیلگر مدعی شده بود که کوپرتینویی‌ها قصد دارند در سال جاری میلادی،مک‌بوک پرو با نمایشگر ۱۶ تا ۱۶.۵ اینچ را به‌همراه نمایشگر مستقل ۳۱ اینچ 6K و البته آیپد ۱۰.۲ اینچ روانه‌ی بازار کنند. بااین‌حال مینگ-چی کو روز گذشته با انتشار یادداشتی جدید، برخی از انتظارات خودش را تغییر داد. 

کو پیش‌بینی می‌کند که اپل مک‌بوک پرو جدید ۱۵ تا ۱۷ اینچ را در نیمه‌ی نخست سال ۲۰۲۱ عرضه کند. او همچنین مدعی است که آیپد جدید ۱۰ تا ۱۲ اینچ، بین سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۲۰ تا سه‌ماهه‌ی نخست سال ۲۰۲۱، عرضه خواهد شد. تحلیلگر باسابقه‌ی اپل درکنار این‌ها می‌گوید این شرکت در سه‌ماهه‌ی دوم یا سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۹،مانیتور مستقل ۳۱ اینچ 6K خود را عرضه می‌کند.

مک بوک پرو ۱۳ ۲۰۱۸ / Macbook Pro 13 2018

یادداشت تحلیلی اخیر کو در ابتدا توسط رسانه‌هایی چینی به‌نام‌های اکونومیک دیلی نیوز و مانی‌دی‌جی منتشر شد. به‌عبارتی منبع اصلی خبر به دو رسانه‌ی چینی‌زبان بر می‌گردد و به‌دلیل عدم تسلط نویسنده‌ی اصلی مقاله و همچنین نگارنده‌ی زومیت به‌ زبان چینی، از ترجمه‌ی ماشینی استفاده شده است و بنابراین امکان دارد برخی جزئیات از قلم افتاده باشند. در صورت انتشار نسخه‌ی انگلیسی یادداشت جدید کو، اگر لازم باشد مقاله را به‌روزرسانی خواهیم کرد.

در یادداشت جدید مینگ-چی کو آمده است که مک‌بوک پرو ۱۵ تا ۱۷ اینچ اپل از طراحی کاملا جدیدی بهره خواهد گرفت، در این یادداشت همچنین به احتمال عرضه‌ی مدل ۱۳ اینچ این لپ‌تاپ با ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی رم اشاره شده است. درضمن کو در مورد مانیتور مستقل ۳۱ اینچ گفته است که این محصول به‌لطف بهره‌مندی از نور پس‌زمینه‌ی شبیه به مانیتورهای مینی LED، کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای خواهد داشت.

این تحلیلگر همچنین مدعی شده است که اپل محصولات دیگری را نیز در سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد کرد؛ از جمله سهآیفون جدید با باتری‌های پرظرفیت‌تر و امکان شارژ دیگر دستگاه‌ها (شارژ معکوس)،‌ آیپاد تاچ جدید، آیپد مینیجدید، ایرپاد جدید و حتی پد شارژ بی‌سیم ایرپاور. برخی از این محصولات ماه گذشته معرفی شدند، از طرفی اپل به‌صورت رسمی تولید ایرپاور را لغو کرده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.