قالب های فارسی وردپرس 11

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 11

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

با باز شدن درهای کسب و کار بین ایالات متحده و کشورهایی مثل ایران و کوبا، بازارهای این کشورها آماده‌ی همکاری با شرکت‌های بزرگ فناوری از جمله مایکروسافت هستند.

تا چندسال پیش، «سیلیکون ولی» و «وال استریت» به «مایکروسافت» به چشم یک شرکت تمام شده و محکوم به سقوط نگاه می‌کردند. ساتیا نادلا، مدیرعامل این شرکت، کارهای زیادی انجام داده تا این باور را تغییر دهد. هرچند همچنان این ایده‌ی فراگیر این است که قدرت واقعی در دست شرکت‌های نوپاتری همچون «فیسبوک»، «آمازون» و «گوگل» است که برپایه‌ی اینترنت فعالیت می‌کنند. اما در یک زمینه مایکروسافت همچنان پیشروتر از هر شرکت تکنولوژی دیگری گام بر می‌دارد؛ دسترسی به بازارهای جهانی.

«ویندوز» برای دهه‌ها است که استاندارد جهانی رایانش به شمار می‌رود و میلیون‌ها نفر در سرتاسر جهان زندگی خود را از راه فروش و ساختن نرم‌افزار بر پایه‌ی تکنولوژی مایکروسافت می‌گذرانند. این واقعیت به مایکروسافت پایه‌ی هواداری وسیعی می‌بخشد و مشتریان زیادی را برای آن‌ها فراهم می‌کند. این موضوع در کشورهای مختلف نمود پیدا می‌کند به طوری که در مصاحبه‌ای با «Business Insider» نادلا به این موضوع اشاره کرده که مردم در کشورهایی مثل ایران و کوبا که تا کنون با مشکلات تحریم دست و پنجه نرم می‌کردند، بلافاصله بعد از باز شدن راه‌های اقتصادی این دو کشور به ایالات متحده، به او پیام فرستادند و علاقه‌ی خود را برای همکاری با مایکروسافت اعلام کردند:

منبع

باید این نکته را مدنظر قرار دهید که باریک بودن این لپ‌تاپ به معنای ضعیف بودن آن از نظر سخت افزاری نیست. مدل جدید سری اسپکتر، دارای پردازنده‌های core i5 و core i7 شرکت اینتل، نمایشگر 13.3 اینچی و سیستم‌صوتی ساخت شرکت Bang & Olufsen است. سه درگاه USB Type C، هشت گیگابایت RAM از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ باریک هستند. HP ادعا کرده با توجه به باتری‌هایی که درون این لپ‌تاپ تعبیه شده‌اند با یک بار شارژ می‌شود حدود 9.5 ساعت از آن استفاده کرد.

در ساخت این لپ‌تاپ به جای فلز از فیبر کربنی استفاده شده است و همین مساله هم سازندگان آن را قادر ساخته تا لپ‌تاپی با این ضخامت کم تولید کنند. این شکل تولید، وزن لپ‌تاپ جدید را هم به طرز قابل ملاحظه‌ای کاهش داده.

 

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,لپ تاپ

 

قرار است نسخه‌هایی از این مدل جدید با تزیین الماس و طلای 18 عیار هم در ماه اردیبهشت رونمایی شود. این نسخه‌های لوکس در جشنواره فیلم کن به حراج گذاشته خواهند شد. در این نسخه بدنه روکشی از طلای 18 عیار دارد و لوگوی HP روی بدنه هم با الماس تزیین شده است.

در واقع محصول جدید شرکت HP به نوعی جوابی است به مک‌بوک اپل البته با صفحه نمایشی بزرگ‌تر، قدرتی بیشتر و جنبه‌های تجملاتی بیشتر.

منبع

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت Cor ابداع کننده این روش منحصر به فرد است.

در این روش یک اپلیکیشن ویژه بر روی گوشی همراه نصب می شود. با وارد کردن سوزن های یکبار مصرف بسیار کوچک به بدن که بدون درد است و یک کابل که به گوشی همراه متصل می شود، می توان نمونه خون خود را گرفت.

بعد از گرفته شدن نمونه خون، اطلاعات مربوط به آن توسط اپلیکیشن نصب شده بر روی گوشی تحلیل می شود. در واقع اطلاعات توسط نور مادون قرمز گردآوری می شوند و سپس به الگوریتم های وب سایت شرکت Cor برای بازخوانی ارسال می شوند.

اطلاعات ارسال شده شامل، قند خون ناشتا، کلسترول، فیبرینوژن و تری گلیسرید است.

به گفته مسئولین شرکت Cor، اطلاعات استخراج شده شبیه به انجام آزمایش خون در مراکز درمانی و با همان درجه دقت و صحت است.

قیمت این کیت آزمایش خون، ۱۹۹ دلار و قرار است از اکتبر (مهر ماه) سال جاری میلادی روانه بازار شود.

منبع

تبلت یوگا بوک؛ اولین تبلت تبدیل‌پذیر اندرویدی لنوو
خانواده محصولات تبدیل پذیر لنوو که آنها را با نام برند یوگا می‌شناسیم،‌ عضو جدیدی با نام یوگا بوک (Yoga Book) خواهد داشت که انتظار می‌رود اولین تبلت تبدیل‌پذیر اندرویدی لنوو باشد.

تبلت‌های اندرویدی سری یوگا به قابلیت تبدیل‌پذیری خود شهره هستند، این تبلت‌ها با توجه به پایه‌ای که دارند به راحتی در هر شرایطی قابل استفاده‌اند. از طرف دیگر همان‌گونه که در بالا اشاره شد، انتظار می‌رود خانواده یوگا عضوی جدید داشته باشد که در قد و قواره این برند خوشنام ظاهر شود.

 

این لپ‌تاپ جدید یوگا بوک (Yoga Book) نامیده می شود و نمی‌توان آنرا با سایر تبلت‌های سری یوگا که پیش از این می شناسیم مقایسه کرد، تبلت یوگا بوک در واقع شباهت زیادی به لپ‌تاپ‌های سری یوگا دارد که به صورت پیش‌فرض به سیستم عامل ویندوز مجهز هستند اما یوگا بوک از سیستم عامل اندروید بهره می‌گیرد.

 

با این حساب با لپ‌تاپی طرف هستیم که در نوع خود جالب توجه است چرا که لپ‌تاپ‌های زیادی در حال حاضر به سیستم عامل اندروید مجهز نیستند. در زمینه لپ‌تای‌های اندرویدی می‌توان به لپ‌تاپ فوق سبک Remix و لپ‌تاپ تازه معرفی شده Pixel C که ساخت دست گوگل است اشاره کرد.

منبع

ظاهرا قرار است دوربین دوگانه آیفون 7 با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی که نسل بعدی آیفون های اپل است، انحصاری باشد. این خبر بر اساس گزارشی که Ming-Chi Kuo از موسسه آنالیز‌های امنیتی KGI و در یکی از نکات تحقیقاتی جدید این کمپانی اعلام شده است. در ادامه بخشی از تحقیق یاد شده را با هم می‌خوانیم:

 آیفون‌های جدید با طراحی مشابه با آیفون‌های کنونی ۶ اس و ۶ اس پلاس عرضه خواهند شد و در کنار آن سخت افزار این محصول ارتقا خواهد یافت و مدل ۵.۵ اینچی آن که دارای دوربین دوگانه در پشت دستگاه است، زودتر معرفی شده و به جمع خانواده کنونی آیفون‌های ارائه شده به بازارها می‌پیوندد.

از هنگامی که Kuo اعلام کرد اپل در حال تولید هر دو مدل از آیفون 7 با دوربین تک و دوربین دوگانه است، شایعات پیرامون آیفونی با دوربین دوگانه در پشت آن بسیار قوت گرفتند. گزارش‌هایی که اخیرا انتشار یافته‌، چندان واضح نبوده‌اند، اما ظاهرا Kuo  بر این باور است که فقط مدل ۵.۵ اینچی نسل جدید آیفون مجهز به دو دوربین در پشت خواهد شد.

منبع