زمانی که با ۲۸۰ کاراکتر کار می کنید ، استفاده از ایموجی ها در دستگاه های موبایل آسان است ، اما استفاده از آن ها روی دسکتاپ میتواند دشوار باشد . خوشبختانه اگر از مک استفاده می کنید ، میانبری برای صفحه کلید وجود دارد که ایموجی ها را نیز نشان می دهد .چگونه این کار را انجام دهید:
مکان نما خود را در هر کجای متن تان که می خواهید قرار دهید . کلید های کنترل ، دستور و کلید فاصله را از کیبورد تان فشار دهید .
گاهی اوقات تعداد کاراکتر متنی که قصد پست کردن آن را دارید بالای ۲۸۰ کاراکتر است .خوشبختانه با کمک اپلیکیشن های نوشتاری گوشی های موبایل و یا هر برنامه ی دیگری در رایانه تان که برای نوشتن باشد ، می توانید متنی با تعداد کاراکتر بالا بنویسید و سپس عکسی از آن متن را در توییتر منتشر کنید .
این روش راهی نیست که بخواهید بیش از حد از آن استفاده کنید ، اما در مواردی که حتما باید متن تان را پست کنید ، کارآمد است .چگونه این کار را انجام دهید:
اپلیکیشن ویرایش متن یا کلمه مورد علاقه تان را باز کنید .
متن تان را بنویسید و از آن اسکرین شات بگیرید .
یک توییت جدید بسازید و روی دکمه با شکل دوربین بزنید . حال اسکرین شات تان را به عنوان یک عکس به توییت تان اضافه کنید ، سپس اندکی توضیح در رابطه با عکس تان بنویسید .
نیمه عمر یک توییت فقط ۲۴ دقیقه است و ۷۵ درصد از مشارکت بالقوه خود را در کمتر از ۳ ساعت به دست می آورد واین به این معناست که باید در زمان مناسب توییت بگذارید تا به بیشترین میزان اشتراک گذاری توییت تان و فالوور های بالقوه تان برسید .
به طور کلی تحقیقات نشان داده است که بهترین زمان توییت کردن ۱۲:۰۰ و ۵:۰۰ و۶:۰۰ بعد از ظهر است .
در زمان های ذکر شده با تلاش های استراتژیک خود شروع کرده و سپس از داده های به دست آمده از Twitter Analytics ( تحلیل گر توییتر تان ) استفاده کرده تا بر اساس بازخوردی که از آن می گیرید زمان مناسب را پیدا کنید .چگونه این کار را انجام دهید:
در ابتدا لازم است تا با برنامه Hootsuite آشنا شوید . در واقع این برنامه مانند کنترل پنلی است که میتواند نقش واسطه ای برای مدیریت تعدادی از شبکه های اجتماعی تان ( مثل فیسبوک ، توییتر و… ) را به طور همزمان انجام دهد .
وارد این برنامه شوید و در کادر نوشتن پیام روی آیکن تقویم کلیک کنید . تاریخ و زمان را برای انتشار پیام تان انتخاب کنید .
اختیاری :
اگر تمایل دارید هنگام ارسال پست تان یک ایمیل دریافت کنید ، تیک مربوط به باکس مربعی کوچک را بزنید .
از بین لیست مربوط به پروفایل های مختلف واقع در قسمت چپ کادر نوشتن ، پروفایل مربوط به توییتر تان را انتخاب کرده و روی گزینه Schedule (برنامه ریزی) کلیک کنید .
شما می توانید توییت خود و یا توییت هر شخص دیگری را به صورت آنلاین و با استفاده از کد مخصوص توییتر به اشتراک بگذارید .چگونه این کار را انجام دهید:
توییتی که در نظر دارید آن را به اشتراک گذارید را پیدا کنید . بر روی آیکن (…) که در کنار دکمه قلب قرار دارد کلیک کنید . گزینه Embed Tweet (نشاندن توییت) را انتخاب کنید . کد را کپی کرده و آن را در هر سند HTML ای که خواستید جایگذاری (Paste) کنید .
در وبلاگ های وردپرس ، کد را در بخش ” Text View ” قرار دهید تا آن را در یک پست قرار دهید .
نکته :
همچنین می توانید با استفاده از تایم لاین توییتر یا همان embedded timeline ، توییت های متعددی را از یک یا چند حساب جاسازی کنید .
اگر بیش از چند صد نفر را در توییترتان دنبال می کنید ، تقریبا این که حواس تان به تمام چیزهایی که می خواهید باشد ، غیر ممکن است . پس پیشنهاد می شود این ترفند توییتر را انجام دهید . وارد بخش لیست های توییتر که به شما اجازه می دهد گروه های سفارشی از اینفلونسرها ، مشتری ها ، الگوها و یا چشم اندازها برای خود بسازید شوید . با این روش می توانید به طور موثر با گروه هایی که از نظرتان مهم بوده اند ، در تعامل باشید و حواستان به آنها باشد .چگونه این کار را انجام دهید:
بر روی آیکون پروفایل تان کلیک کنید تا یک منوی کشویی برایتان باز شود . بر روی Lists (لیست ها) کلیک کنید .
بر روی Create new list (ایجاد لیست جدید) کلیک کنید . یک نام و یک توضیح کوتاه برای لیست خود انتخاب کنید . سپس اگر می خواهید که لیست تان خصوصی بماند عبارت only accessible to you (فقط در دسترس شما) را انتخاب کنید . و اگر هم میخواهید که لیست تان عمومی باشد عبارت anyone can subscribe to the list (اشتراک گذاشتن با سایرین) را انتخاب کنید . سپس گزینه Save List (ذخیره لیست) را انتخاب نمایید .
برای دیدن توییت های موجود در لیست های توییترتان ، به صفحه پروفایل خود بروید ، روی برگه Lists (لیست ها) کلیک کنید و سپس بر روی نام لیست مورد نظرتان کلیک کنید .چگونه این کار را در Hootsuit انجام دهید:
در داشبورد برنامه Hootsuite ، بر روی عبارت Add Stream (طبقه بندی) کلیک کنید .
توییتر را از لیست شبکه های اجتماعی آورده شده در سمت چپ انتخاب کنید . بر روی برگه Lists (لیست ها) کلیک کنید . پروفایل توییتر مورد نظرتان را انتخاب کنید . تیک دایره Create a new list (ایجاد لیست جدید) را بزنید . برای لیست تان اسم انتخاب کنید و اگر دوست داشتید برای آن توضیحی بنویسید .
انتخاب کنید که دوست دارید لیست تان خصوصی و یا عمومی باشد . سپس برای ایجاد لیست تان روی دکمه Add Stream (افزودن لیست) کلیک کنید .
مسلما شما هم می خواهید که حواستان به رقبایتان باشد ، اما دوست ندارید که آن ها را فالو کنید و نمی خواهید که متوجه این شوند که توجه شما را به خود جلب کرده اند .
وارد لیست های خصوصیتان شوید : این کار یک راه مخفیانه برای ساخت یک بخش خبررسانی از آن ها و بدون فالو کردنشان است !چگونه این کار را انجام دهید:
دستورالعمل های مرحله به مرحله در تیتر بالا را دنبال کنید . هنگام انتخاب قابلیت رویت لیست تان ، گزینه Private (خصوصی) را انتخاب کنید .
آگاهی از لیست هایی که در آن ها هستید ، به شما کمک می کند تا دریابید که افراد شما را چگونه می بینند و همچنین در پیدا کردن مخاطبین بالقوه جدیدی که هنوز شما را فالو نکرده اند ، کمک می کند .چگونه این کار را انجام دهید:
توجه داشته باشید که فقط از طریق iOS و واسطه های وب می توانید متوجه این که در لیست چه کسانی هستید شوید و در دستگاه های اندرویدی روشی برای این کار وجود ندارد .
از صفحه پروفایل خود به برگه Lists (لیست ها) رفته ، بر روی عبارت Member of (عضو؟) کلیلک کنید .
زمانی که به دنبال افرادی برای فالو کردن می گردید ، و یا به دنبال افرادی هستید که آن ها را در لیست هوش رقابتی قرار دهید ، ممکن است تا به دنبال اشخاصی باشید که با ایجاد لیستی از حساب های مربوطه ، برخی از کارهایی که شما در نظر دارید را از قبل انجام داده اند .
اگر به نظرتان لیستی ارزشمند دیده شد ، می توانید به سادگی و بدون احتیاج به کپی کردن آن لیست ، از آن بهره ببرید .چگونه این کار را انجام دهید:
به صفحه پروفایل یک اینفلونسر که در حوزه فعالیت مورد نظرتان فعال است بروید .
بر روی Lists (لیست ها) کلیک کنید . بر روی اسم لیستی که می خواهید کلیک کنید . سپس بر روی گزینه Subscribe (اشتراک) کلیک کنید .