داستان گویی تان را اغلب کنید.
پست اصلی من تقریبا هیچ داستان گویی خاصی نداشت. نخست سعی کردم محتوای بلندی بنویسم، چون محتوای بلند یکی از شاخصه های رتبه بندی گوگل است و گوگل محتوای بلند و پسندیده را دوست دارد. برای بهتر کردن درونمایه از داستان کاربرد کردم. داستان، بیشترین تقسیم قابل مقایسه در هر مثالی است. فلذا من یک سرگذشت گویه برای توضیح اینکه “چرا Emil نیاز دارد شدامد اکثریت کسب کند؟” افزایش ورودی گوگل با همین متدها و روش های ساده میسر می شود.
از سرگذشت مشتریان در مقاله های خود بهرهگیری کنید
داستان داشتن بهتر از هر بی حکایت بودن است! (: فلذا برای یکتا از رفقا خودم یک داستان ساختم.
گام های تشویقی اضافه کنید.
پست اصلی من یک پست جامع بود و من فهمیدم که کامل بودن به تنهایی کافی نیست، به همین خاطر من گام شماره صفر را اضافه کردم
منبع: میموس