بدون شک همه شما با پاپآپ آشنا هستید. همان پنجرههای کوچکی که پیشنهادی اخص یا اطلاعات دیگری را نمایش میدهند و گاهی، زمانی که از وبسایتی بازدید میکنید، ناگهان پدیدار میشوند. پاپآپ سالها ابزار بسیار مفیدی در بازاریابی آنلاین بوده است. ولی به انگیزه اینکه درصدی از کاربران اینترنت متعلق به بیزارند، گوگل، AOL، نت اسکیپ و سایرین، نرمافزارهای مسدودکننده پاپآپ را برای رویارویی با آن ایجاد کردهاند.
کاربران اینترنت باید انتخاب کنند که آیا تمایلی به مشاهدهی پاپ آپ دارند یا خیر. اما بیشتر این نرمافزارها به چهره خودکار پاپآپها را مسدود میکنند، و بازدیدکنندگان سایت از مشاهدهی اطلاعات مفیدی که ممکن است به فایده آنها باشد محروم میشوند.
البته این مربوط به قبل از کشف فناوری بسیار چشمگیری بود که به شما امکان میدهد تا از تبلیغاتی کاربرد کنید که مانند پاپآپ عمل میکنند ولی پاپآپ نیستند و به همین دلیل مسدود نمیشود. این فناوری تبلیغات شناور اسم دارد، و ارزش آزمون کردن در سایت را دارد.
در حقیقت، زمانی که استفاده از تبلیغ شناور در سایت خویش را آزمون کردیم، افزایش بازدید پست های سایت فروش سایت به میزان ۱۶۲ درصد افزایش یافت! این تبلیغات کارآمد هستند زیرا اطلاعات مهمی مشابه رهنمود عضویت در خبرنامه یا توصیه فروش اخص در زمانی محدود را درست در مقابل دید بازدیدکنندگان قصد شما قرار میدهند.
میتوانید پیشنهاد عضویت در خبرنامه را در تبلیغ شناور پیمان دهید و نگریستن کنید که آیا این کار موجب افزایش تعداد مشترکین میشود یا خیر. زمانی که از این طریق استفاده کردیم، تعداد افرادی که در خبرنامهی ما عضو شدند ۸۶ درصد افزایش یافت. همچنین میتوانید تست کنید که چه تعداد بازدیدکننده، بر روی تبلیغ شناور مربوط به صفحهی توصیه ویژهای در سایت شما کلیک میکنند و چه تعدادی از طریق لینکی معمولی که در صفحهی اصلی سایت قرار گرفته، به صفحهی رهنمود اخص وارد میشوند.