1. سقوط رتبه سایت :
یکی از علل رایج کاهش ورودی سایت، سقوط رتبه های شماست که میتواند به انگیزه ها مختلف رخ داده باشد. در چنین مواقعی، میتوانید از سرویس آپ تایم بهرهگیری کنید لغایت متوجه شوید منشا مشکل از کجاست.
2. ایراد در اجرا کد سایت :
ممکن است سایت شما دچار دشوار فنی شده باشد. بهتر است با دست موزه گوگل وبمستر، سایت خویش را آنالیز کنید؛ چه بسا مانع افزایش ورودی گوگل، مشخص شود.
3. تغییر رفتار جستجوی کاربران :
بعضی محتواها به چهره دورهای روی بورس هستند و همانند موجی میآیند و میروند. بهتر است همواره کلمات کلیدی را جستجو کنید و هر از چند گاهی، از کلمات کلیدی جدید بهرهگیری کنید.
4. رسپانسیو نبودن طراحی سایت :
یکی از دشواری ها رایج، طراحی سایت است. امروزه بیشتر جستجوها بدست کاربران از طریق گوشی های همراه سپریدن میشود؛ بنابراین بهتر است طراحی سایت شما به روش رسپانسیو باشد و نسخه های مطابق با دستگاه های گوناگون داشته باشید تا صفحه سایت شما از دستگاه های مختلف قابل دسترسی باشد.
5. زیر بودن سرعت لود صفحات :
یکی از دلایلی که گیر از افزایش ورودی به سایت شما میشود، سرعت زیر لود صفحات است که مایه بالا رفتن نرخ پرش کاربران نیز میشود. ممکن است حجم عکس های سایت شما زیاد باشد که با استانداردکردن سایز عکسها و حجم آنها، این دشوار برطرف میشود.
6. عدم به کارگیری عناوین جذاب و مرتبط :
هنگاهی که کاربران موضوعی را در نوار جستجوی گوگل سرچ میکنند، با گزینه های متعددی روبهرو میشوند. عنوانی که میتواند کاربران را جذب کند، نباید کلیشه ای باشد و بهتر است کمی خلاقانه باشد. عنوانها قلاب هایی هستند که کاربران را به سایت میکشانند و باعث آموزش افزایش بازدید سایت میشوند. این موضوع در تولید محتوا اهمیت زیادی دارد. رقابت در تولید درونمایه بسیار است و درونمایه همچون ماهی ای است که باید به صورت پسین از آب گرفته شود!
7. عدم آمادگی سرور :
ممکن است سرورها دچار اضافه بار شوند و قادر به حفظ تقاضای مردم از بازدید سایت نباشند. بهتر است این مورد را رسیدگی کنید.
8. توضیحات نامناسب متا :
در صفحه نتایج جستجوی گوگل، سایت ها به همراه توضیحاتشان نمایش داده میشوند. به اطلاعاتی که در این صفحه نمایش دیتا میشود، توضیحات متا میگویند. متا دیسکریپشن حاوی کلمات کلیدی است و شمار کاراکترهای محدودی دارد. در صورتی که توضیحات متا پیوسته با محتوای صفحه نباشد، منجر به افزایش ورودی سایت شما نخواهد شد. احد از کارهای بسیار مهم و موثر، بازنویسی توضیحات متا بر اساس سئو و کلمات کلیدی مربوط به هر صفحه است.
9. تغییر الگوریتم های رتبه بندی گوگل :
گوگل در طول سنه چندین ربات گوناگون فرآوری میکند و الگوریتم های امتیازدهی خویش را تغییر میدهد و شدنی است جایگاه سایت شما هر بار تغییر کند. پس لازم است اطلاعات خویش را بهروز نگه دارید و در ارتباط با سیستم امتیاز دهی گوگل به طور مرتب پژوهش کنید.
10. جریمه شدن توسط گوگل :
اگر در سئو سایت به سراغ طریق های نامعتبر و به اصطلاح کلاه سیاه رفته باشید، توسط گوگل جریمه میشوید و نمیتوانید کامیاب به افزایش ورودی سایت تان شوید. پس اثناء بررسی علل کاهش ورودی گوگل، به این موارد پروا کنید.
تاثیر سئو در افزایش ورودی سایت
وب24 چگونه به افزایش ورودی گوگل شما کمک می کند؟
متخصصان وب ۲۴ با طریق های سفید سئو سایت، افزایش شدامد سایت، افزایش ورودی گوگل، بازاریابی محتوا، تولید محتوا، واژه ها کلیدی و... آشنایی دارند و تجربیاتشان در این زمینهها، میتواند به شما کمک کند تا در افزایش ورودی های سایت تان کامیاب شوید.
1. ثبت درخواست افزایش ورودی سایت (سفارش پکیج متناسب با پهنه رقابتی سایت و بستن قرارداد سئو)
2. بررسی و آنالیز سایت شما بدست ابزارهای حرفهای و ارائه شمردن
3. ارائه راهکارها و بیان موانع افزایش ورودی گوگل به سایت شما
4. رسیدگی درونمایه و مشاوره طریق های فرآوری درونمایه سئو شده
5. بررسی توضیحات متا و اصلاح آنها در صورت لزوم
6. ارشاد در جاسازی عکس و اینفوگرافی برای صفحات مختلف تارنما تان
7. تبادل لینک با سایت های مرتبط و مطرح در دامنه کاری شما
8. تحقیق کلمات کلیدی و ارائه فهرستی از مناسبترین واژه ها کلیدی برای سایت شما
9. بررسی جامع لینک های سایت
10. تولید و انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های خبری و پر بازدید
11. طراحی و اجرای کمپین های افزایش ورودی گوگل
12. به کارگیری کمپین های تبلیغات گوگل در چهره لزوم