قالب های فارسی وردپرس 11

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 11

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

کانن از دو دوربین چاپ فوری رونمایی کرد

با بیشتر شدن محبوبیت رسانه های اجتماعی نزد کاربران و افزایش شمار علاقمندان به دوربین های مینی فیلم Instax فوجی فیلم، کانن به عنوان یکی از اصلی ترین رقبای این شرکت روز گذشته دو دوربین چاپ فوری جدید معرفی کرد.

دوربین های چاپ فوری کانن که از سری IVY CLIQ هستند میتوانند تا ۱۰ ورق فیلم زینک را نگه دارند و بعد از اکسپورت عکس های گرفته شده به اپ پرینتر +CLIQ آنها را چاپ کنند. این دوربین ها به منظره یاب های اپتیکال مجهز هستند و یک کابل USB نیز برای شارژ باتری دارند.

دوربین چاپ فوری کانن

مدل پیشرفته تر این دوربین ها که +IVY CLIQ نام دارد یک سنسور ۸ مگاپیکسلی دارد و عکس ها را در ابعاد ۲ در ۲ و ۲ در ۳ چاپ می کند. ارتقاء حافظه این دوربین چاپ فوری نیز از طریق درگاه کارت حافظه میکرو اس دی امکان پذیر است و برای اشتراک گذاری عکس ها با دوستان خود میتوانید از گزینه چاپ مجدد آن استفاده نمایید و یک آینه سلفی هم روی بدنه این دوربین تعبیه شده که حلقه نوری LED آن را احاطه کرده و میتوانید برای گرفتن سلفی از آن استفاده نمایید.

دوربین چاپ فوری کانن

دوربین چاپ فوری IVY CLIQ+ کانن از هفته آینده به بازار عرضه می شود و شرکت سازنده ده برگ عکس ۲ در ۳ را هم در جعبه آن قرار داده و این پکیج را با قیمت ۱۵۹.۹۹ دلار را در اختیار علاقمندانش می گذارد. این دوربین در رنگ های سفید، آبی و قرمز در بازار موجود خواهد بود.

دوربین چاپ فوری IVY CLIQ اما که در گروه محصولات اقتصادی کانن قرار دارد به یک سنسور پنج مگاپیکسلی مجهز شده و میتواند عکس هایی با ابعاد ۲ در ۲ و ۲ در ۳ بگیرد. حافظه این دوربین چاپ فوری نیز از طریق اسلات کارت میکرو اس دی قابل ارتقاء است. با این حال اما دوربین اقتصادی جدید کانن فاقد حلقه نوری LED است و همراه با ده کاغذ چاپ با قیمت ۹۹ دلار به بازار عرضه می شود.

دوربین چاپ فوری کانن

اما نکته قابل توجه آنکه فیلم زینک در نظر گرفته شده برای این دو دوربین چاپ فوری از نظر رنگ یا رزلوشن در جایگاه پایین تری نسبت به فیلم دوربین های فوجی فیلم قرار دارد و علاوه بر این، از آنجا که کانن به تازگی وارد این عرصه شده میتوان گفت که شانس اندکی برای جلب مشتریان دارد.

مخاطب ایرانی و هدیه تبلیغاتی

نمایشگاه تلکام عرصه ی مناسبی برای شناساندن کالا و محصول به مخاطبان است. محصولات و خدمات جدید که کاربران را شگفت زده می کنند معرفی می شوند، رویکردهای جدید کسب و کار بیان می شوند و دورنمای کلی استارت‌آپ‌ها شکل می گیرد.

مطابق تحقیقات و شناختی که داریم مخاطب ایرانی و مخصوصا مخاطب جوان از نظر احساسی زودتر تحت تاثیر قرار می گیرد، هدایای تبلیغاتی از جمله ی مواردی است که بیشتر بر مخاطب تاثیر می گذارد.

اگر نگاهی به آمار قرعه کشی ها و هدیه هایی که کسب و کارها در تلویزیون و مراسمات به مخاطب ارائه می کنند داشته باشیم، خواهیم فهمید که تاثیر هدیه تا چه حد می تواند قوی و قدرتمند باشد.

هدیه تبلیغاتی هر چند کوچک، تاثیر بسزایی بر مخاطب ایرانی دارد. از طرفی می توان علاوه بر این تاثیر روانشناسی تبلیغاتی، با ایده های خلاقانه تر این تاثیر را دوچندان کرد. بسته بندی جالب و تاثیرگذار، نحوه ی غافلگیری مخاطب و مواردی از این دست بر مشتری ها و حاضران نمایشگاه تلکام تاثیر بیشتری می گذارد.

نمایشگاه بین المللی

لزوم حضور هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه تلکام

در نمایشگاه تلکام از اپراتورهای تلفن همراه، شرکت‌های توسعه دهنده بستر وب، گیمینگ، شرکت های فعال در حوزه گوشی موبایل و تلفن ثابت، در حوزه ارتباطات، شرکت های دانش بنیان حوزه مخابرات و… حضور دارند.

هر کدام از این شرکت ها و کسب و کارها می توانند بسته به محتوایی که ارائه می دهند هدایایی را در نظر بگیرند. عموما اپراتورهای تلفن همراه برنامه های جذاب و مفرحی را برای مخاطبان تدارک می بینند و حجم هدایای زیادی را صرف می کنند.

اما همانطور که می دانید با اینکه هدایای بسیار زیادی داده می شود اما کمتر پیش می‌آید که کسی از این هدایا نکته‌ای یا پیام و محتوای خاصی بگیرد که و در کسب و کارشان تاثیر بگذارد. شاید بحث قیمت به نظر بعضی ها مهم باشد اما این دلیل اصلی عدم تاثیر گذاری آن نیست.

حتی در مواردی که هدایای گرانبها هم داده می شود باز تاثیر آن در برخی مواقع حتی دیده نمی شود. به نظر شما بهتر نیست به جای این تبلیغات کم بازده، عاقلانه تر و منطقی تر عمل کرد؟ هدایای تبلیغاتی  را باید درست، منطقی و کارشده انتخاب کرده و به صورت روانشناسی شده و علمی به مخاطب هدیه کرد.

اما اینکه بدون هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه حضور پیدا کنید هم اشتباه است، از هر فرصتی برای تبلیغات و مخصوصا تبلیغات اثرگذار باید استفاده کرد.

نتیجه

در بحث تبلیغات و اثرگذاری یک برند موارد زیادی دخیل هستند، یکی از این موارد هدایای تبلیغاتی می باشد. هر چیزی که شما به مخاطبان و مشتریان هدیه می دهید تا نام شما در ذهن آنها باقی بماند یک هدیه ی تبلیغاتی است. از یک لبخند کوچک گرفته تا یک خودکار و بالاتر و بالاتر.

نمایشگاه تلکام یکی از فرصت هایی است که به دلیل حضور پرشور مردم و استقبال زیادی که از آن می شود به راحتی می توان این کار را انجام داد. این هدایا شاید به نظر بعضی کم کارکرد و بدردنخور باشند، اما هیچکس نمی تواند بگوید که چه داستانی در پس این هدیه قرار است، اتفاق بیفتد.


سئو خارجی

لینک سازی یگانه از مهمترین وظایف یک سئوکار است که همواره مورد بحث است. هدف اصلی لینک سازی این است که وب سایتهای دیگر به سایت شما لینک دهند. 
اگر شما به رتبه بندی در نتایج گوگل به عنوان یک پیکار محبوبیت نگاه کنید، لینک دریافت از وب سایتهای دیگر همانند یک رای مثبت به شماست که میگوید وب سایت شما شایسته رتبه بندی بالا است.
لینک دریافت با واژه کلیدی مرتبطتان (مثلا یگانه از کلمات کلیدی پیوسته تارنما ما "بهینه سازی" است) باعث می شود با آن کلمه کلیدی رتبه بندی شوید.
برای مثال Adobe Reader با کلمه کلیدی click here در نتایح گوگل رتبه بندی شده است و در صفحه نخست نمایش داده می شود. چرا که اکثر تارنما ها با این کلمه به این تارنما لینک دیتا اند لغایت کاربر را برای دانلود برنامه باره نظرشان به این سایت هدایت کنند. ولی رتبه بندی با این واژه کلیدی چه منفعتی برای آدوبی ریدر دارد؟!! پس خیلی مهم است که با کلمه کلیدی مرتبطتان لینک بگیرید.

خب حال که چگونه لینک بگیریم؟؟؟ راههای زیادی برای لینک دریافت وجود دارد. برخی از این راهها خوب و برخی دیگر بد هستند. اگر در ارتباط با لینک سازی مقاله خوانده باشید حتما 3 اصطلاح پایین را شنیده اید:

   لینک های طبیعی - Organic Links : لینکهایی که دیگران به چهره خودجوش به سایت شما دیتا اند و شما از آن ها نخواسته اید که این کار را انجام دهند. این نوع لینکدهی بهترین گونه لینک سازی است و زمانی خیلی بهتر می شود که وب سایت هایی با رتبه و پیج آتوریتی بالا (مانند رسانه های خبری ) به شما لینک دهند.

   کلاه سفید - Whitehat : این اساسا به معنای لینک خوب و با کیفیت می باشد (نوعی از لینک که برای دریافت آنها باید سعی کنید).

   کلاه سیاه – Blackhat :این برای ساخت لینک اسپم، با کیفیت پایین (نوعی که باید اجتناب کنید) است.

اکثر وبسایت ها زمان زیادی را برای تولید لینک های طبیعی، برای رتبه بندی خویش در موتورهای جستجو صرف می کنند. بعد متوجه شدید که چرا لینک سازی مهم است. شما برای شروع لینک سازی می توانید از ارشاد های پایین بهره‌گیری کنید:

ارسال پست های مهمان به وبلاگ های محبوب در کسب و کار شما. به طور کلی، یک لینک به وب سایت شما در بخش  مؤلف در بالا یا ذیل محتوای پست شما اخذ خواهید کرد. (در این کار زیاده روی نکنید)

جستجوی کسب و کارهای پیوسته (بجز رقیبانتان) با شما و اینکه ببینید آیا آن ها به شما لینک می دهند؟؟ یک مسیر خوب برای انجام این پیشه این است که ببینید آیا کسب و کارهایی که شما پیشه می کنید دارای صفحات پیوند در سایت خویش برای شرکا، فروشندگان، تامین کنندگان و غیره هستند؟

ایجاد پروفایل های جستجوی محلی (در چهره وجود) و پروفایل های رسانه های اجتماعی. درسته که همش این لینکها باعث افزایش رتبه سایت شما نمی شوند اما با  بالا بردن میزان کلیک شما کارایی مثبتی بر روی وب سایتتان دارند و شدامد وب سایتتان را بالا می برند.

درج وب سایتتان در دایرکتوری های بزرگ و معتبر و یا درج اعلان در سایتهای مرتبط. دایرکتوری های رتبه ذیل و وب سایتهایی که با کسب پیشه شما از نظر موضوعی ربطی ندارند را کناره بگذارید.
محتوای پیوندی را برپایی کنید.اینفوگرافیک ها- Infographics یک نمونه عالی هستند. شما یک تصویر قشنگ را که اطلاعات مهمی را ارائه می دهد برپایی می کنید و  به دیگران این امکان را می دهید که از این اطلاعات در وب سایت خویش بهره‌گیری کنند و به شما لینک دهند و باعث ارتقا وب سایت شما شوند.
                     

Google+ چگونه میتواند به رتبه بندی کمک کند؟
در لینک سازی از برپایی پروفایل رسانه های اجتماعی گفتگو شد. اگر منظور شما چیرگی بر گوگل است، پس در گوگل پلاس حساب کاربری برپایی کنید. شبکه اجتماعی خویش گوگل می تواند به شما در رتبه بندی بهتر در نتایج جستجو برای افرادی که با آنها پیوسته هستید، کمک کند و شما را به کاربر هدفتان نشان دهد.
به مثال زیر پروا کنید:

5 نتیجه جستجوی محلی
نتیجه جستجو زمانی که کاربر وارد حساب کاربری خود در گوگل پلاس شده است. این کاربر در ارتباط با آموزش ساده سئو وردپرس سرچ سپریدن دیتا است و همانطور که در 5 نتیجه جستجو مشاهده میکنید. نتایج جستجوی شخصی براساس افرادی که با وی اخ هستند، بدست آیکون (تصویر دوستان وی) مشخص شده است.


نمایش نتایج بدون جستجوی محلی

و عکس بعدی مربوط به زمانی که کاربر وارد حساب کاربری گوگل پلاس خویش نشده است. همانطور که نگریستن میکنید نتایج جستجوی شخصی دیگر در 5 باره اول نیست. یکی از آن ها که حتی در صفحه نخست هم نیست.
این نشانه می دهد که نتایج جستجو شخصی شده حتی نتایج جستجو محلی را نیز شگفت زده می کند. از این رو، اگر میخواهید وارد بازی جستجوی شخصی شوید، منظور شما انجام مراحل باشد.

یک پروفایل و صفحه شخصی سوداگری Google+ ایجاد کنید.

وب سایتی که می خواهید در نتایج جستجو رتبه کسب کند را با دادن با دادن +1 شناسایی کنید. آدرس تارنما خویش را در پروفایلتان درج کنید و یا صفحه شخصی خودتان را بروزرسانی کنید و آدرس وب سایتتان را با توضیحاتی در یک پست درج کنید.

شروع به ایجاد بستگی با کسانی کنید که می خواهید شما را در نتایج جستجو بببینند. از دکمه سرچ گوگل پلاس برای یافتن و اد کردن این افراد کاربرد کنید.

در حقیقت هر چقدر شما در گوگل پلاس نیرومند تر باشید احتمال نفوذ شما در کسانی که شما را فالو میکنند بیشتر است. ساده است شما موضوعی را در گوگل جستجو میکنید و در بین 5 نتیجه نمایش داده شده یکتا متعلق به ها شخص و شرکت آشنایی را به شما اثر میدهد شخصی که شما قبلا او را در جای دیگری دیده اید و اطلاعاتی درباره او دارید. خب اگر فرهنگ و شغل او را در گویه ای که سرچ کرده اید قبول داشته باشید، کلیک کردن بر روی این گزینه دور از کَرویز است؟؟؟

نظارت و آنالیز بر نتایج خود
در واپسین،انجام کاری که شما باید به طور مستمر برای سئو سایت خویش سپریدن دهید نگریستن و آنالیز نتایج خود است. 2 کارخیلی مهم که باید در این زمینه سپریدن دهید را در ادامه مشاهده میکنید.
بررسی جایگاه کلمات کلیدی در نتایج جستجو - کلمات کلیدی خویش را به طور پیوسته در گوگل سرچ کنید و جایگاه آن را یادداشت کنید. با این کار میتوانید متوجه شوید کارهایی که اتمام دیتا اید برای سئو وب سایت شما نتیجه دسته بوده اند یا خیر.

استفاده از گوگل آنالیتیکت - Google Analytics - از گوگل آنالیتیکت استفاده کنید تا درباره کاربرانی که از وب سایت شما بازدید کرده اند اطلاعات بیشتری جمع آوری کنید. با تماشا نتایج ترافیکتان به راحتی متوجه می شوید که چه تعداد افرادی با جستجوی کدام واژه ها کلیدی تارنما شما را در نتایج جستجو پیدا کرده اند و وارد وب سایتتان شده اند.
با تنظیم اهداف، می توانید ببینید که کدام کلمات کلیدی بازدید کننده برای شما جذب میکند. بازدید کنندگان چه کاری را می خواهند در وب سایت شما انجام دهند مانند ثبت نام یا خرید یک محصول. اینکار به شما کمک خواهد کرد که کلمات کلیدی مورد عقیده خویش را با کمپین جستجوگر خویش هدف پیمان دهید.

ابزارهای SEO بسیاری وجود دارند اما برای شروع این موارد گزینه های خوبی هستند تا رسیدگی کنید که کارهایی که برای سئو انجام دیتا ای مسمرثمر بوده اند یا نه.

چنانچه از پیشنهادهایی که در این پست دیتا شد کاربرد کنید شما نخستین و بنیادین ترین گام ها را برای سئو سایت خود برداشته اید و امیدواریم با رعایت این نکات بازدیدکنندگان وب سایت شما بیشتر شود و از مزایای آن مستفیض شوید.

گوگل نتایج جستجو را حتی هنگام خروج از حساب کاربری‌ شخصی سازی می‌کند

DuckDuckGo، رقیب گوگل، نتایج مطالعه‌ی جدیدش درباره‌ی موتور جست‌وجوی گوگل را به‌اشتراک گذاشته است. نتایج این مطالعه نشان می‌دهد حتی وقتی کاربران از حساب کاربری خود در مرورگر گوگل خارج شده‌اند، نتایج جست‌وجو همچنان شخصی‌سازی می‌شوند.

موضوع شخصی‌سازی نتایج جست‌وجو در محصولات نرم‌افزاری گوگل موضوعی ریشه‌‌دار است که به سابقه‌ی جست‌وجوی کاربر، موقعیت مکانی کاربر،  کلیدواژه‌های جست‌وجوشده و لینک‌های کلیک‌‌شده بستگی دارد و همه‌ی این‌ها بر نتایج ارائه‌شده‌ی موتور جست‌وجوی گوگل تأثیرگذار است. به‌نظر می‌رسد در سال‌های اخیر، چنین حجم زیادی از شخصی‌سازی نتایج جست‌وجو اجتناب‌ناپذیر باشد. براساس مطالعه‌ی جدید DuckDuckGo، حتی وقتی کاربر از حساب کاربری خارج می‌شود و از مرورگر در حالت ناشناس یا Incognito استفاده می‌کند، بازهم موتور جست‌وجوی گوگل نتایج را به‌صورت شخصی‌سازی‌شده ارائه می‌دهد. 

گوگل

در ژوئن‌۲۰۱۸ و در اوج انتخابات میان‌دوره‌ای ایالات متحده‌ی آمریکا، DuckDuckGo این مطالعه‌ را انجام داد. هدف اصلی مطالعه‌‌ی مذکور، بررسی این موضوع بود: «نتایج جست‌وجوی گوگل به‌صورت بی‌طرف و تنها برمبنای جست‌وجوی غیرهدفمند به کاربر ارائه می‌شود یا رفتارها و عادت‌ها و اطلاعات جمع‌آوری‌شده‌ درباره‌ی کاربر در ارائه‌ی نتایج جست‌وجوی درنظر گرفته می‌شود؟» البته نتایج این مطالعه‌ی پژوهشی جدید، هنوز به‌صورت قطعی نمی‌تواند به این سؤال پاسخ دهد.

کاملا روشن است نتایج مطالعه‌ی DuckDuckGo جانب‌دارانه است و نواقص موتور جست‌وجوی گوگل را نشانه گرفته است. نتایج حاصل از این تحقیق، بسیار جالب‌توجه است. این مطالعه‌ی پژوهشی میزان تفاوت در نتایج جست‌وجوی گوگل را حتی با ثابت درنظرگرفتن عواملی نظیر موقعیت‌ مکانی نشان می‌دهد.

DuckDuckGo متوجه شد اکثر شرکت‌کنندگان در این مطالعه‌، با جست‌وجوی سه عبارت مشخص نتایج مختلفی از موتور جست‌وجوی گوگل دریافت می‌کنند. این سه عبارت مشخص عبارت‌اند از: Gun Control و Immigration و Vaccinations.

درادامه، DuckDuckGo اعلام کرد: 

تفاوت موجود در نتایج جست‌وجوی گوگل را نمی‌توان براساس موقعیت مکانی، زمانی، وضعیت ورود یا خروج از حساب کاربری گوگل یا تغییرات مربوط به الگوریتمی توجیه کرد که گوگل در حال آزمایش آن روی تعداد محدودی از کاربران است.

DuckDuckGo برای بررسی نتایج جست‌وجوی گوگل از کاربرانی در موقعیت مکانی مختلف استفاده و از آن‌ها درخواست کرد با کلیدواژه‌ی یکسان در موتور جست‌وجوی گوگل جست‌وجو کنند. این شرکت درباره‌ی نتایج این بررسی اعلام کرد: 

با وجود بررسی نتایج در شرایط مکانی مختلف، نمی‌توان اختلافات دیده‌شده را توجیه کرد.

گوگل به دلیل مشکل امنیتی، گوگل پلاس را فروردین ۹۸ تعطیل می‌کند

پس از کشف مشکل امنیتی دیگری که به‌صورت بالقوه ۵۲.۵ میلیون کاربر را تحت تاثیر قرار می‌دهد،گوگل روز دوشنبه اعلام کرد که نسخه‌ی مصرفی شبکه‌ی اجتماعی گوگل پلاس، به جای آگوست ۲۰۱۹ چهار ماه زودتر، یعنی در آوریل سال آینده (فروردین‌ماه) تعطیل خواهد شد. در همین راستا، گوگل تمام رابط‌های برنامه‌نویسی (API) گوگل پلاس را ظرف مدت ۹۰ روز آینده تعطیل خواهد کرد. دیوید تاکر، نائب رئیس محصول جی سوئیت گفت:

هرچند ما اذعان داریم [تعطیلی API-ها] پیامدهایی برای توسعه‌دهندگان دارد؛ اما می‌خواهیم حفاظت از کاربران را تضمین کنیم.

گوگل در ماه اکتبر اعلام کرد به دنبال کشف نقصی که می‌تواند به توسعه‌دهندگان خرابکار، امکان جمع‌آوری داده‌های صدها میلیون کاربر را داده باشد، شبکه‌ی اجتماعی ناموفقش را برای مصرف‌کنندگان تعطیل خواهد کرد. بنابر اعلام گوگل، این شرکت در مارس ۲۰۱۸ به‌عنوان بخشی ازپروژه‌ی استروب، از آسیب‌پذیری یادشده پرده برداشت. در جریان این پروژه، تیمی ۱۰۰ نفره مسئول انجام یک بازبینی جامع از ابزارهایی شد که به توسعه‌دهندگان شخص ثالث اجازه‌ی دسترسی به حساب کاربری و داده‌های دستگاه اندروید را می‌داد.

اکنون، گوگل دریافته است که «برخی از کاربران» به‌واسطه‌ی یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری که در ماه نوامبر معرفی شد و «حاوی باگی موثر بر یک رابط‌برنامه‌نویسی گوگل پلاس بود»، تحت تاثیر قرار گرفته‌اند. به گفته‌ی گوگل، هیچ شخص ثالثی سیستم‌های این شرکت را به خطر نیانداخته است و هیچ مدرکی مبنی بر اطلاع توسعه‌دهندگان اپلیکیشن از باگ یادشده یا سوء استفاده‌ی آن‌‌ها از باگ در جریان حضور ۶ روزه‌‌اش وجود ندارد.

گوگل در ادامه می‌افزاید که اطلاع‌رسانی به کاربران مصرفی و مشتریان تجاری را که تحت تاثیر باگ گوگل پلاس قرار گرفته‌اند، آغاز و فهرستی از این افراد را برای ادمین‌های سیستم ارسال کرد. این شرکت وعده می‌دهد در صورتی که کاربران بیشتری آسیب داده باشند یا مشکلات افزون‌تری کشف شود، پشتیبانی مجدد را به عمل خواهد آورد. با وجود تعطیلی نسخه‌ی مصرفی شبکه‌ی اجتماعی گوگل، این شرکت تکرار کرد که همچنان قصد دارد برای کاربران تجاری در گوگل پلاس سرمایه‌گذاری کند.

باگ رابط برنامه‌‌نویسی گوگل پلاس

Google Plus

گوگل خواهان تاکید بر این موضوع است که باگ گوگل پلاس در عرض یک هفته معرفی، شناسایی و برطرف شد. به‌طور مشخص، این باگ به‌عنوان بخشی از «رویه‌های آزمایشی استاندارد و در دست اقدام» شرکت در هفت نوامبر (۱۶ آبان) معرفی و در ۱۳ نوامبر (۲۲ آبان) برطرف شد.

باگ یادشده نزدیک به ۵۲.۵ میلیون کاربرِ در ارتباط با رابط برنامه‌نویسی آسیب‌دیده‌ی گوگل پلاس را تحت قرار داده بود. اپلیکیشن‌هایی که از این رابط برنامه‌نویسی درخواست مجوز برای مشاهده‌ی اطلاعاتی را دادند که کاربران به پروفایل گوگل پلاس خود افزوده بودند، حتی هنگامی که پروفایل در حالت غیرعمومی تنظیم شده بود، موفق به دریافت اجازه شدند. علاوه‌بر این، اپلیکیشن‌های صاحب دسترسی به داده‌های پروفایل گوگل پلاس کاربر نیز به آن دسته از داده‌هایی دسترسی داشتند که با رضایت صاحب حساب با کاربر دیگری از گوگل پلاس و نه به‌صورت عمومی به اشتراک گذاشته بود.

آن دسته از اطلاعات پروفایل که ممکن است افشا شده باشند، شامل نام کاربر، جنسیت، مهارت‌ها، تاریخ تولد، نشانی ایمیل، وضعیت اشتغال و سن هستند (فهرست کامل را می‌تواند اینجا مشاهده کنید). با این حال، باگ مورد بحث، اجازه‌ی دسترسی به اطلاعاتی نظیر داده‌های مالی، شماره‌های شناسایی ملی، گذرواژه‌ها یا اطلاعات مشابهی را که معمولا برای کلاهبرداری یا جعل هویت به‌کار می‌روند، به توسعه‌دهندگان نمی‌داد.