قالب های فارسی وردپرس 11

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 11

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

لیست قیمت اجاره ماشین عروس با گل

بهترین قیمت های اجاره ماشین عروس با گل  را از ایرانی رنت بخواهید. موسسه کرایه اتومبیل ایرانی رنت  با ارائه بهترین قیمت ها در زمینه کرایه ماشین های لوکس، اجاره ماشین عروس و اجاره خودرو با راننده و بدون راننده می کوشد رضایت کلیه مشتریان گرامی را بدست آورد.


همچنین ایرانی رنت  بهترین خدمات با کیفیت عالی را برای شما عزیزان در نظر گرفته است. خودروهای ایرانی رنت ، قبل از تحویل توسط کارشناس مربوط بازرسی و چک می شود تا با بالاترین کیفیت، خودرو به شما تحویل داده شود.


در زیر می توانید لیست خودرو های موسسه کرایه اتومبیل ایرانی رنت  را مشاهده کرده، ماشین موردنظرتان را انتخاب نموده و برای رزرو و اجاره ماشین با ما تماس بگیرید و از شرایط اجاره خودرو آگاه شوید.


شرایط اجمالی اجاره خودرو را در صفحه شرایط اجاره خودرو مشاهده کنید.ما شما را از دردسر های مرسوم و شرایط سخت و پیچیده ، به آسانی خواهیم گذراند و کارشناسان ما جامع ترین و سریع ترین شرایط و پلت فرم های اجاره خودرو را سر راهتان قرار خواهند داد

https://iranirent.ir/widding-car/

جا سوییچی یا جا کلیدی تبلیغاتی چیست؟

جا کلیدی تبلیغاتی

امروزه جاسوئیچی و جاکلیدی های تبلیغاتی بیشتر جنبه لوکس بودن و کلاس داشتن رو دارن تا اینکه بخوان کاربردی باشند و جز کالاهای ضروری زندگی باشند البته نمیشه بگیم که کاملا فراموش شدن ولی با آمدن کیف های جاکلیدی جاسوئیچی ها کم کم به فراموشی سپرده میشوند.

جاسوئیچی و جاکلیدی های تبلیغاتی که شرکت ها و مووسسات برای معرفی کالای خود استفاده میکنند هم با پیشرفت بسیار و مدرن تر شدن عقب نماده و با زدن جاسوئیچی های فلزی و جاسوئیچی های چرم لوکس توجه مردم رو به طرف خودشون جلب کردن بصورتی که بعضی ها برای داشتن این جاکلیدی های تبلیغاتی ارزان ولی با ارزش حاضرند تو صف های خرید فروشگاه ها صبر کرده تا از این کالا بهره مند شوند.


جنس جاسوئیچی ها و جاکلیدی ها اغلب از چیست؟

جاسوئیچی های تبلیغاتی ارزان اغلب از فلز و جا کلیدی ها و جاسوئیچی های تبلیغاتی با کیفیت اغلب از چرم می باشند.

جاسوئیچی و جاکلیدی های تبلیغاتی استیل هم در بازار یافت میشوند که قیمت های متنوعی دارند.


منبع:

https://www.echantillon.ir/gifts-category/custom-metal-keychain/

مجموعه کاوا ترسیم پس از اجرای پروژه های تندیسهای ماندگار کریستالی شرکت یادمان سازه(برج میلاد)-برج آزادی-ایران خودرو-widex و..... با توجه به استقبال گسترده مشتریان در جهت انتخاب فلش مموری به عنوان پرکاربردترین و ماندگارترین هدیه  تبلیغاتی اقدام به تهیه  و توزیع فلش مموری کریستالی با قابلیت درج هر آنچه تصوری کنید به صورت لیزر سه بعدی در داخل کریستال نموده است.

فلش مموری کریستالی با طرح هشت ضلعی و درب فلزی و امکان حک لیزر سه بعدی یکی از جدیدترین هدایای تبلیغاتی است. در انتهای چیپ این فلش مموری چراغ LED تعبیه شده است که هنگام اتصال به USB با تابش خود به طرح سه بعدی لیزر شده، جلوه ای خاص به محصول می بخشد. چیپ حافظه درون این فلش مموری کریستالی از کمپانی های سامسونگ و توشیبا با رفرنس کد بوده و با گارانتی شرکتی ارائه می گردد.

منبع:

https://elobel.com/flashmemory/crystal-flashmemory/

فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive M3.0 ظرفیت 16 گیگابایت

شرکت «سن‌دیسک» محصولی را با نام «Ultra Dual Drive M3.0» روانه‌ی بازار کرده که درواقع یک فلش‌مموری با طراحی بسیار خاص است. این فلش‌مموری می‌تواند تا ظرفیت 16 گیگابایت میزبان اطلاعات شما باشد. بدنه‌ی Ultra Dual Drive M3.0 از پلاستیکی باکیفیت ساخته شده است که در برابر بسیاری از صدمات روزمره، مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد. فلش‌مموری سن‌دیسک مدل Ultra Dual Drive M3.0 دارای دو درگاه USB3.0 و microUSB است. درگاه USB3.0 این محصول می‌تواند اطلاعات را با سرعت زیاد، از طریق رایانه انتقال دهد. درگاه microUSB این فلش‌مموری هم بدون نیاز به هیچ‌گونه مبدلی به تلفن‌همراه یا تبلت شما متصل می‌شود و به انتقال و ذخیره‌سازی اطلاعات می‌پردازد. باید به این نکته توجه کرد که برای اتصال Ultra Dual Drive M3.0 به تلفن‌همراه یا تبلت، حتما دستگاه شما از OTG پشتیبانی کند. سرعتی که شرکت سن‌دیسک برای انتقال اطلاعات با این محصول در نظر گرفته است، تا 130 مگابایت بر ثانیه است که معمولا سرعتی را که کاربر به طور واقعی تجربه می‌کند، مقدار کمتری خواهد بود. برای محافظت از درگاه USB3.0 این فلش‌مموری، یک درپوش سیلیکونی تعبیه شده که در برابر نفوذ گردوغبار مقاوم است.

منبع:

https://www.echantillon.ir/gifts-category/flashmemory/

لیوان تبلیغاتی و ماگ تبلیغاتی فرصتی بی نظیر برای قرار گرفتن در دستان گرم مشتری!

برای کسب و کار رویایی شما چه لذتی بالاتر از اینکه برندتان در دستان گرم مشتری نوازش شود و لحظاتی لذت و شادی خود را در کنار برند شما بگذرانند؟ این رویا محقق شدنی است. با لیوان تبلیغاتی یا ماگ تبلیغاتی بسیار راحت تر از آنچه فکر می کنید این رویا به واقعیت می پیوندد. لیوان تبلیغاتی جزو هدایای تبلیغاتی ارزان و کاربردی می باشد که در بین کسب و کارها طرفداران زیادی دارد و تقریبا یک پای همیشگی کمپین های تبلیغاتی است.


تکنولوژی و توانمندی چاپ روی لیوان کاغذی یک فرصت بی نظیر برای داستان سرایی برند شما محیا می کند. چاپ لیوان فرصتی است که شما نباید آن را از دست بدهید.


چرا لیوان تبلیغاتی؟


لیوان تبلیغاتی یکی از محصولات تبلیغاتی است که حضور بسیار پررنگ در نمایشگاه ها و همایش ها دارد. دقیقا زمانی که یک ارتباط کاری یا عاطفی در نمایشگاه و همایش ها در حال شکل گیری است لیوان تبلیغاتی کاغذی با برند شما در آن لحظه حضور دارد و آیا شما زمان دیگری را سراغ دارید که یک برند بتواند ماندگار در ذهن مشتری شود؟


وقتی که شرکت کنندگان در همایش و یا نمایشگاه گلویی تازه می کنند یا نوشیدنی خنکی می خورند و لذت می برند و یا نوشیدنی گرمی می خوردند تا وجودشان را گرم کنند لیوان تبلیغاتی سرامیکی شما در این لذت سهیم خواهد بود.


توصیه شدید ما به شما این است که این لحظات را از دست ندهید از معجزه ماگ تبلیغاتی و لیوان تبلیغاتی غافل نشوید.

منبع:

https://www.echantillon.ir