قالب های فارسی وردپرس 11

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 11

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قیمت طراحی سایت با وردپرس

5 (100%) 4 votes

طراحی سایت امروز بسیار ارزان تر از گذشته است. شما به راحتی می توانید یکی از پکیج های طراحی سایت را برگزیدن کنید و پس از چند روز تارنما شما در حوزه و هاست مورد نظرتان قابل دسترسی است. ولی چه بسا برای افرادی که نخستین بار است با جستار طراحی سایت بر می خورند از متفاوت بودن تعرفه ها تعجب کنند. برای همین در این مقاله از دارکوب حالات گوناگون یک طراحی را توضیح می دهم.


این که تارنما شما چه نوعی باشد: سایت معرفی (شرکتی)، فروشگاهی و هر نوع دیگر و اینکه در طراحی آن از چه ابزارهایی کاربرد شده باشد می تواند در تعیین قیمت وب سایت تاثیر گذار باشد. در این نوشتار از دارکوب من حالت های فرآوری وب سایت با وردپرس را بیشتر برای شما تشریح خواهم کرد.



طراحی سایت با وردپرس

وردپرس WordPress یک سیستم مدیریت محتوا CMS است که با کمک آن می طاقت گونه ها مختلفی از تارنما از تارنگار گرفته تا سایت های شرکتی و فروشگاهی را راه اندازی نمود. از توان و محبوبیت وردپرس همین بس که کم و بیش بیش از یک چهارم تارنما های مهم اینترنتی از این سیستم مدیریت درونمایه استفاده می کنند. سایت های مهمی چون Sony Music، Bloomberg Professional و The New Yorker. در نوشتار ایی دیگر از دارکوب درباره این توضیح دیتا ام که چه زمانی هایی از CMS استفاده می نماییم چه زمانی به جای وردپرس به سراغ فریم ورک های طراحی وب سایت می رویم.


هزینه توسعه وب سایت

هزینه توسعه تارنما با وردپرس نسبت به امکانات آن متفاوت است. هزینه طراحی سایت با وردپرس معمولا تارنما های شرکتی کمترین خرج را دارند. اما وب سایت های فروشگاهی نسبت به امکانات آن می توانند چندین مساوی تفاوت هزینه داشته باشند. بهترین راه برای به دست آوردن خرج یک وب سایت این است که امکانات مورد نیاز سایت خویش را به صورت یک RFP نوشته آن را برای یک شرکت های گوناگون ارسال نمایید الی آن ها پروپوزال و خرج های خود را تعیین نمایند.


اما لازم است که شما بدانید که پروژه شما با چه سیستم مدیریت محتوای و فناوری هایی گسترش دیتا می شود. زمانی که بر راز این سوژه انتخاب خویش را سپریدن دادید، می توانید وارد جزئیات شوید. مثلا اینکه قالب تارنما شما چطور فرآوری شده است. متعاقباً هر یک از امکانات تارنما نیز دارای متعرفه ایی مشخص است که تنها با استعلام ریزبین مشخص می شود.


من در اینجا به دغدغه قالب تارنما می پردازم چون می دانم سخت بسیاری از سایت های طراحی شده در این سرنوشت نهفته است.


طراحی قالب وردپرس

شما برای نما وب سایت و صفحه بندی آن در وردپرس به یک قالب بیچارگی دارید. در قالب است که جای Header، Footer، Sidebar، NavBar و غیره مشخص می شود. به راستی پلاگین های گوناگون سایت در این قالب نصب می شوند. بعد گاهی تغییر این قالب تنها کمی کمتر از طراحی وب سایت خرج بر است. اما قالب یک سایت وردپرسی می تواند به اشکال مختلفی فرآوری شود. یک قالب می تواند به چهره سفارشی برای یک مشتری گسترش داده شود یا به اصطلاح از قالب های آماده بهره‌گیری گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.