قالب های فارسی وردپرس 11

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 11

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

Xiaomi Mi Power Bank 2 20000mAh

در این پاوربانک ساخت شیائومی یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 20000 میلی‌آمپر ساعت بکار رفته و ابعاد آن 23.9 × 67.6 × 135.5 میلی‌متر با 326 گرم وزن است. این پاوربانک دارای دو خروجی است و از تکونولوژی Quick Charge 3 کمپانی کوالکام نیز بهره می‌برد. پاوربانک Mi Power Bank 2 دارای سیستم تشخیص شدت‌جریان پسندیده دستگاه با اسم Fit Charging است. این سیستم با پروا به نوع دستگاهی که وصل می‌شود، شدت‌جریان پسندیده را به آن تخصیص می‌دهد.  همچنین خود این پاوربانک نیز با سرعت فوقانی شارژ شده و حائز سیستم نگهداری چندلایه‌ی MultiProtect جهت بازداری از اتصال کوتاه، افزایش بیش از کران دما و جریان است.


 


Energizer UE20001QC 20000mAh

پاوربانک انرجایزر 20000 میلی آمپر ساعت


قیمت: حدود 175 هزار تومان (خرید از جانبی)




این پاوربانک ساخت کمپانی انرجایزر دارای گنجایش 20000 میلی‌آمپرساعت بوده و باتری آن از گونه لیتیوم‌پلیمری است. این پاوربانک دارای سه خروجی جهت شارژ مقارن دو دستگاه است. فرآورده انرجایزر دارای فناوری Qualcomm Quick Charge 3 است که می‌تواند گوشی یا تبلت‌های پشتیبانی‌کننده از این تکنولوژی را با سرعت بسیار بالایی شارژ کند. در ضمن یک کابل با قابلیت پیوستگی به بدنه نیز همراه آن عرضه شده است. وزن این پاوربانک تبلیغاتی  440 گرم بوده و  ابعاد آن نیز 26 × 76 × 147 میلی‌متر است. این پاوربانک همچنین حائز تکنولوژی Fast Charge برای شارژ سریعتر خود و گوشی و فناوری Multi protect برای محافظت در برابر پیوستگی اختصار و شارژ بیش از حتماً و غیره است.


RAVPower RP-PB058 26800mAh  

پاوربانک راوپاور 26800 میلی آمپر ساعت


قیمت: حدود 350 هزار تومان (خرید از جانبی)




پاوربانک RP-PB058 ساخت کمپانی راوپاور با ظرفیت عظیم 16,750mAh، دارای 456 گرم وزن و ابعاد 172 × 32 × 22 میلی‌متر است. این پاوربانک حائز سه پورت خروجی مجهز به تکنولوژی iSmart 2.0 جهت تشخیص دستگاه‌های وصل شده و کنترل هوشمند خروجی جریان است. گرد از این پورت‌ها از گونه USB-C است که می‌توان متعلق به برای ورودی نیز بهره‌گیری کرد. در چهره به کارگیری یک شارژر پسندیده و ورودی USB-C می‌توانید این باتری عظیم را در مدت نزدیک 5 ساعت کاملاً شارژ کنید. با استفاده از این باتری می‌توانید برای نمونه یک آیفون 7 را کم و بیش به 10 بار شارژ کنید. مدار‌های این پاوربانک در برابر اتصال کوتاهی و افزایش بیش از بی گمان جریان محافظت شده‌اند. این پاوربانک مجهز به تکنولوژی Power Delivery است که از یک پروتکل شارژر بسیار سریع برای شارژ دستگاه‌ها استفاده می‌کند. با این پاوربانک حتی می‌توانید لپ‌تاپ‌های مجهز به USB-C یا یک نینتندو سوییچ را حتی در حال بازی شارژ کنید.


Anker PowerCore 26800-A1277

پاوربانک انکر 26800 میلی آمپر ساعت


قیمت: نزدیک 400 هزار تومان (خرید از جانبی)




پاور بانک PowerCore 26800 با ظرفیت 26,800mAh ساخت کمپانی انکر است. این پاوربانک دارای سه پورت خروجی است که امکان شارژ مقارن سه دستگاه را به شما می‌دهد.این پاوربانک دارای تکنولوژی‌های‌ PowerIQ و Voltage Boost مختص انکر است. PowerIQ از شارژ هوشمند تند وسایل شما اطمینان حاصل می‌کند و VoltageBoost نیز از تفریق سرعت شارژ به دلیل پایداری کابل بازدارندگی می‌کند. این پاوربانک از تکنولوژی Universal High-Speed Charging برای شارژ هرچه تندتر دستگاه‌های شما استفاده می‌کند. در این پاوربانک به صورت اختصاصی از دو ورودی برق microUSB بهره‌گیری شده است الی  سرعت شارژ دوباره را دو برابر کند که با به کارگیری هر دو پورت شارژ مجدد این پاوربانک 6 ساعت درازا خواهد کشید. با این پاوربانک می‌توانید یک آیفون 6S را ده بار یا گلکسی S6 را هفت بار شارژ کنید. سیستم حفاظتی چند لایه‌ی این پاوربانک دارای حفاظت در برابر نوسان برق، پیوستگی کوتاه، افزایش گرما و دیگر ویژگی‌های پیشرفته‌ی حفاظتی است که از شما و دستگاه‌تان محافظت می‌کند. این پاوربانک در مساوی ضربه، لرزش و افزایش دما تست شده است. وزن این پاوربانک 356 گرم و ابعاد آن نیز 178x82x23 میلی‌متر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.