قالب های فارسی وردپرس 11

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 11

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

سئو وردپرس چیست؟

در ابتدای بحث باید گفته شود که سئو یگانه از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ است و هر وب‌سایتی برای دیده شدن نیازمند کوشش در این پهنه است. پنل‌های گوناگونی برای طراحی وب‌سایت وجود دارد که از معروف‌ترین آنها وردپرس و جوملا است.


با گذر موعد cms وردپرس محبوبیت بیشتری به انگیزه کاربری راحتی که دارد پیدا کرده است، به همین خاطر اغلب سایت‌های موجود بر روی این سیستم مدیریت درونمایه وجود دارند و سئو وردپرس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شده است.


به گونه‌ای که حتی دوره‌های آموزشی به خصوصی هم به چهره مجانی و هم به صورت پرداختی برای آن برگزار می‌شود.


افزونه سئو وردپرس چیست؟


برای اتمام سئو وردپرس افزونه‌های بخصوصی هستی دارد که از مهمترین آنها می‌توان به افزونه سئو وردپرس Yoast SEO اشاره کرد. این پلاگین بیشترین نصب فعال در سایت‌های وردپرسی را دارد.


تقریبا بیش از 80  درصد قابلیت‌های این افزونه به صورت رایگان در پسندیدن کاربران قرار دارد. البته افزونه‌های دیگری هم هستی دارد که می‌توان به All in One SEO Pack اشاره کرد. اگر این دو افزونه با یکدیگر سنجش شوند، هر کدام قابلیت‌های برتر و قابلیت‌های ضعیف‌تری دارند. چک فهرست دوره های آموزشی seo  چیست؟ برای سئو و بهینه‌سازی سایت وردپرسی بهتر است نگاهی کم به چک فهرست سئو وردپرس ذیل انداخته شود. هر چند لیست 13 موردی ذیل برای سئوی درونی در وردپرس است و حتما باید رعایت شود:


- عنوان صفحه سئوی مناسب برای سایت (این باره حتما باید با کلمه کلیدی اصلی شروع شود.)


- به کارگیری پیوند یکتا


- ثبت سایت در کنسول گوگل


- ایجاد نقشه سایت معتبر و صحیح برای سایت


- بررسی وضعیت سرعت هاست


- نصب افزونه سئو وردپرس


- برپایی صفحه 404 صحیح


- برپایی منو در قالب سایت شامل کلمه کلیدی


- استفاده از دست کم یک تگ H1 و کمینه یک تگ H2 (برای محتوای درونی سه تگ H2 کافی است)


- به کارگیری ویدئو، عکس ها پسندیده و ساختار محتوایی جذاب برای نگه داشتن کاربر در سایت


- تمرکز بر روی پاراگراف اول سایت بخصوص 100 کاراکتر اول


- دادن لینک به یک صفحه خارجی


- رعایت بنیادی لینک بیلدینگ درونی در سایت


تمامی موارد گفته شده بنیادین کلی از سئوی درونی برای یک سایت وردپرسی است. بحث سئوی داخلی در وردپرس زیاد گسترده‌تر از آن است. پس از اتمام اقدامات بالا که برخی را باید به صورت روزانه اتمام عدل باید به اندیشه سئوی بیگانه سایت نیز بود.


استفاده از گواهی SSL در سئو وردپرس


این مورد باید در نظر گرفته شود که چه سایت بر روی پسوند ایرانی ir و چه بر روی پسوند بین‌المللی com تنظیم شده باشد، حتما باید آن را به استشهاد امنیتی SSL مجهز کرد.


با نصب این استشهاد و استفاده از استشهاد ssl در سئو وردپرس، سرعت سایت مقداری کاهش می‌یابد ولی این جستار نگران کننده نیست اگر پیش از اقدام به هر کاری با کارآزمودگان این پهنه مشورت اتمام شود.


علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات اغلب در این باره و کسب مشاوره می‌توانند با کمپانی دیجی اکتیو تماس بگیرند و یا به سرنوشت سئو و بهینه‌سازی این سایت مراجعه کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.